سرویس VPN سرور انگلستان: مزایای برنامه Cproxy در برابر V.P.N های رایج

شهریور ۰۳، ۱۳۹۰

مزایای برنامه Cproxy در برابر V.P.N های رایج



1- امکان دانلود با سرعت واقعی: در صورتی که از برنامه‌های مدیریت دانلود نظیر IDM استفاده می‌کنید، می‌توانید در حین وب گردی که با سی پراکسی انجام می دهید، با برنامه IDM بدون استفاده از Cproxy و با سرعت واقعی اینترنت خود اقدام به دانلود نمایید. از جمله سایت‌های فیس بوک و یوتوب (این سایت‌ها در ایران فیلتر می‌باشند اما بدون فیلتر می‌توانید فیلم‌های موجود در آن‌ها را دانلود نمایید)



2- افزایش سرعت اینترنت‌: به دلیل امکان فشرده سازی دیتا توسط سرورهای Cproxy، سرعت بالا آمدن صفحات افزایش می‌یابد. (در جزوه آموزشی به صورت کامل نحوه تنظیم و کارکرد این فرآیند توضیح داده شده است.)


3- صرفه جویی در ترافیک مصرفی اینترنت: با توجه به فشرده سازی دیتا که این برنامه انجام می‌دهد، در نتیجه در مصرف ترافیک مصرفی شما بسیار تأثیرگذار است و در طی یک بازه زمانی حتی ممکن است باعث صرفه جویی چند گیگا بایت در اینترنت شما شود. این مورد بیشتر مورد استفاده ADSL ها و به خصوص سرویس‌هایی که محدودیت ترافیک دارند، می‌باشد. جهت مشاهده میزان صرفه جویی ترافیک خود به قسمتOVERVIEW در برنامه رفته و بر روی گزینه Update stats کلیک نمایید. در قسمت Save میزان صرفه جویی شما در ترافیک نشان داده خواهد شد.


4- باز کردن برخی از سایت‌ها با IP اصلی خود(بدون استفاده از Cproxy): وقتی از VPN استفاده می‌کنید، کل اینترنت شما از VPN عبور می‌کند و به صورت هم‌زمان قادر به باز کردن صفحات فیلتر و بدون فیلتر نخواهد بود. اما با استفاده از برنامه Cproxy امکان باز کردن سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که تمایل دارید با اینترنت معمولی خود باز کنید، فراهم می‌شود. به عنوان مثال بانک ملی جهت امنیت بیشتر درگاه الکترونیک سبا را محدود به IP ایران کرده و شما قادر به باز کردن این درگاه با IP خارجی نمی‌باشیدو یا سایر بانک ها و سایت های ایرانی(در جزوه آموزشی به صورت کامل و کاربردی توضیح داده شده است)


5- جلوگیری از سوء استفاده: در صورتی که شخص دیگری بدون اطلاع شما در حال استفاده از برنامه شما (یوزر و پسورد) باشد، بلافاصله پیغامی مبنی بر اینکه شخصی با IP x.x.x.x در حال استفاده می‌باشد برای شما ارسال می‌شود و حتی تا 10 دقیقه پس از قطع شدن آن شخص این پیغام برای شما ارسال می‌شود. که با داشتن این IP می‌توان به طور نسبی از موقعیت و حتی هویت شخص مطلع شد.


6- استفاده از 23 سرور: ممکن است بعضی مواقع احساس کنید سرعت شما کاسته شده است که اولین توصیه ما چک کردن اینترنت خود می‌باشد. و در مرحله بعد اگر سرعت اینترنت شما مشکلی نداشت، شما می‌توانید سرور برنامه Cproxy را عوض کنید. این برنامه توسط 23 سرور پشتیبانی می‌شود که ممکن در بعضی مواقع به دلیل ترافیک بالای سرور مورد استفاده شما،  سرعت شما کاهش پیدا کند. در این صورت می‌توانید سرور خود را بعد از باز کردن برنامه و رفتن به گزینه PEREFRENCES و سپس Server تغییر دهید.


7- سهولت کار: جهت استفاده از VPN های معمولی می‌بایست بعد از هر بار اتصال به اینترنت به صورت دستی VPN خود را کانکت کنید. اما در برنامه Cproxy تنها پس از تنظیم اولیه، دیگر هیچ‌گاه نیاز به کانکت کردن ندارید. برنامه بعد از روشن شدن کامپیوتر شما و اتصال به اینترنت به صورت اتوماتیک فعال می‌شود.


8- عدم قطعی(آپ تایم): برنامه Cproxy برخلاف VPN ها که اکثراً توسط تنها یک سرور پشتیبانی می شوند، به دلیل پشتیبانی توسط 23 سرور قدرتمند و تیم پشتیبانی قوی به ندرت دچار قطعی می شوند. امری که در VPN های معمول به وفور دیده می شود و حتی هیچ پشتیبان پاسخگویی برای آن وجود ندارد.